RSS

Aktualności

  • Friday, 13 March 2020r. Informacje

    Zmiany w funkcjonowaniu Biura Obsługi Klienta Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. Kłaj

    Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. Kłaj informuje, że w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną oraz mając na względzie zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczące zapobiegania zakażeniom koronawirusem, Zarząd Spółki podjął decyzję o zamknięciu od dnia 16.03.2020 r do odwołania Biura Obsługi Klientów (biuro nie będzie przyjmowało stron w formie wizyt osobistych). Obsługa będzie odbywała się w formie zdalnej (kontakt telefoniczny oraz mailowy). Od dnia 16.03.2020 r inkasenci nie będą dokonywali odczytów osobistych u naszych Odbiorców. Faktury będą wystawiane  i dostarczane do skrzynek pocztowych na podstawie uśrednionych odczytów z poprzednich okresów rozliczeniowych wg kolejności zgodnej z dotychczasowymi odczytami. Rozliczenie rzeczywiste nastąpi po powrocie do normalnego systemu pracy Spółki.

    Jednocześnie informujemy, że służby techniczne GPK Sp. z o.o. Kłaj działają w trybie normalnym (usuwanie awarii, utrzymanie i eksploatacja sieci i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych), jednak prosimy o ograniczenie kontaktu bezpośredniego z naszymi służbami wyłącznie do spraw niezbędnych i pilnych.

    Pozostajemy z Państwem w kontakcie w godzinach pracy biura poprzez:

    adres email:

    tel. 12 284 23 03; tel. kom.: 605 959 102

    Leszek Makowiecki
    Prezes Zarządu Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. Kłaj

Galeria