RSS

Aktualności

  • Monday, 19 October 2020r. Informacje

    Od 21 października zmiana w funkcjonowaniu Urzędu Gminy, Kasa UG zamknięta

    Ze względu na sytuację epidemiczną w kraju, od dnia 21 października Kasa Urzędu będzie zamknięta.

    Obsługa odbywa się zdalnie. Urzędnicy dostępni są telefonicznie i w ten sposób pomagają w wypełnieniu wniosków lub pism oraz wyjaśniają w jaki sposób można je wysłać do urzędu drogą elektroniczną. Sprawy można załatwiać przez e-mail oraz ePUAP.

    Przed wejściem do Urzędu Gminy (od ulicy Płachcińskiego) w godzinach pracy znajduje się skrzynka podawcza, do której można wrzucać korespondencję i pisma kierowane do Urzędu. Osoby chcące otrzymać potwierdzenie złożenia pisma proszone są o wpisanie swojego adresu e-mail.

    Jedynie w sytuacjach wyjątkowych, w których konieczny jest kontakt z pracownikiem merytorycznym prosimy o zgłaszanie się na Dzienniku Podawczym – parter (wejście od ul. Płachcińskiego) po wcześniejszym uzgodnieniu spotkania telefonicznie.

    Załatwianie spraw odbywa się poprzez ePUAP, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy:

    tel. 12 284 10 45
    tel. 12 284 11 00
    tel. 12 284 11 08 

    fax 012 284 11 33

    Za utrudnienia przepraszamy, jednak zdrowie interesantów i pracowników Urzędu Gminy są najważniejsze.

    Ważne informacje:

     

    Usługi dotyczące aktów stanu cywilnego, ewidencji ludności oraz dowodów osobistych:

    1. W ZAKRESIE URZĘDU STANU CYWILNEGO:

    • składanie dokumentów i wniosków odbywa się w  sposób bezpośredni po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem tel. 12 284 13 49 lub 12 284 11 00 (w. 41)
    • INTERESANCI W ZAKRESIE REJESTRACJI BIEŻĄCEJ ZGONÓW BĘDĄ PRZYJMOWANI BEZPOŚREDNIO, BEZ WCZEŚNIEJSZEGO UMÓWIENIA
    • dla spraw dotyczących zawarcia związku małżeńskiego i składania oświadczeń (np. uznanie ojcostwa, powrót do nazwiska noszonego przed ślubem po rozwodzie)- wizyty należy umawiać w USC telefonicznie (oświadczenia te muszą być składane osobiście).

    2. W ZAKRESIE EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODÓW OSOBISTYCH:

    • składanie dokumentów i wniosków dot. dowodów osobistych i ewidencji ludności ( np. zgłoszenie zameldowania/wymeldowania, zaświadczenia) odbywa się w sposób bezpośredni, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem tel. 12 284 13 49 lub 12 284 11 00 (w. 41).
    • składanie dokumentów i wniosków odbywa się w powyższy sposób, z zastrzeżeniem, że odbiór dowodu osobistego będzie możliwy wyłącznie w sprawach niecierpiących zwłoki oraz po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

Galeria